BUJ

REĢISTRĀCIJA:

Vai man jāreģistrējas SynotTip, lai veiktu likmes?

Jā! Reģistrācija ir ātra, vienkārša un pilnībā bez maksas. Lūdzu, nospied  šeit , lai reģistrētos.

Kā verificēt kontu un kādi dokumenti ir derīgi?

Pēc veiksmīgas reģistrācijas pieraksties savā kontā un konta augšējā labajā stūri redzēsi pogu “Konta verifikācija”.  Pārliecinies, ka Tev pie rokas ir derīgs personu apliecinošais dokuments un norādi to tipu un derīguma termiņu:

Personas apliecība - nofotografē savu personas apliecību no abām pusēm. Lūdzu, pārliecinies, ka visi četri dokumenta stūri ir redzami un informācija ir skaidri salasāma.
Pase – nofotografē savu pasi tā, lai redzams pases atvērums ar Tavu bildi un datiem. Lūdzu, pārliecinies, ka informācija ir skaidri salasāma.

Ja konta verificēšanās procesā Tev radās jautājumi, sazinies ar mūsu klientu atbalsta dienestu čatā, e-pastā vai telefoniski.Tu saņemsi e-pastu, tiklīdz Tavs dokuments  tiks veiksmīgi verificēts. Ja mums radīsies jautājumi vai dokuments nebūs derīgs, Tu saņemsi no mums ziņu e-pastā.

Vai man var būt vairāki SynotTip konti?

Nē, katram lietotājam ir atļauts reģistrēt un izmantot tikai vienu kontu. Mums ir tiesības slēgt jebkuru kontu, kas ir reģistrēts ar nepatiesiem datiem, vai kontu, kuru ir izveidojusi persona, kas iepriekš ir jau reģistrējusies vietnē. 

Vai ir iespējams mainīt lietotājvārdu?

Nē, Tavs sākotnēji izvēlētais lietotājvārds paliek nemainīgs.

Vai ir iespējams mainīt paroli?

Paroli ir iespējams mainīt, ieejot sistēmā “Spēlētāja konts/ Mainīt paroli” sadaļā.

Kas ir konta ierobežojumi?

Konta ierobežojumi ir kāds no limitiem, kuru esi izvēlējies reģistrācijas procesā. Ir iespēja izvēlēties kādu no 2 ierobežojumiem: likmju summas limits VAI likmju skaita limits. Atceries, ka ierobežojums var mainīt “Spēlētāja konts/ Konta ierobežojumi” sadaļā. Samazināt limitus var uzreiz, bet limitu palielināšana stāsies spēkā pēc 7 dienām kopš limitu maiņas. 

Kā tiek aizsargāti mani dati?

Mēs izmantojam vismodernākās tehnoloģijas, lai aizsargātu datus. Mūsu sistēma atbilst stingriem Ministru kabineta noteikumiem. SynotTip ir pilnībā licencēts un uzraudzīts Latvijas Republikas operators. Mūsu sistēma regulāri tiek pārbaudīta pēc visaugstākajiem OWASP kritērijiem. Visa komunikācija tiek nodrošināta ar SSL sertifikātu ar īpaši augstas drošības šifru. Visi tehnoloģiskie resursi tiek glabāti internacionālā datu centrā, kas izmanto vismodernāko tehnoloģiju, lai novērstu datu zaudējuma risku.

Kāpēc man jāizpilda klienta identifikācijas anketa?

Informācija tiek pieprasīta, balstoties uz Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma 28.panta pirmo daļu, kas nosaka, ka mums ir  jāpieprasa no saviem klientiem un klientiem ir pienākums sniegt klienta izpētei nepieciešamo patieso informāciju un dokumentus. Tas nozīmē, ka mums nepieciešams verificēt katru klientu, kura transakcija sasniedz vai pārsniedz 2000 EUR vienā transakcijā vai vairākās saistītās transakcijās. Ievēro, ka drošības nolūkos mēs varam pieprasīt dokumentus arī gadījumos, kad šī summa vēl nav sasniegta.
Ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likumu vari iepazīties šeit

 

MAKSĀJUMI:

Kā es varu veikt iemaksu savā SynotTip kontā?

Iemaksas drīkst veikt tikai no sava bankas konta, kurš ir reģistrēts Synottip.lv lietotāja profilā. Ja Tev ir vairāki bankas konti, atceries, ka vari izmantot tikai to bankas kontu, kuru esi piereģistrējis vietnē. Iemaksas no nereģistrētiem bankas kontiem tiks atgrieztas atpakaļ. 

Iemaksu var veikt, izmantojot kādu no trīs metodēm: internetbanku (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor), maksājumu karti, vai bankas pārskaitījumu. Minimālā iemaksas summa ir €5. 

  1. Internetbanka: Pakalpojumu nodrošina Neopay, un Synottip.lv konts tiks papildināts nekavējoties. Ņem vērā, ka tehnisko traucējumu gadījumā iemaksas no Citadele un Luminor bankām var ienākt ar aizkavēšanos. Ja Tava veiktā iemaksa netika laicīgi ieskaitīta spēlētāja kontā, sazinies ar klientu atbalsta dienestu un viņi mēģinās atrisināt šo problēmu. 

  2. Maksājumu karte: Ir iespējams papildināt savu kontu, izmantojot Visa un MasterCard maksājumu kartes. Transakcijas nodrošina sadarbībā ar  Swedbank. Konts tiks papildināts nekavējoties.

  3. Bankas pārskaitījums: Nauda tiks ieskaitīta Tavā kontā 1-3 dienu laikā atkarībā no tā, cik ātri bankas apstrādās maksājumu savā starpā. 

Kā verificēt maksājumu karti?

Ja vēlies papildināt savu bilanci, izmantojot maksājuma karti, no sākuma tā būs jāverificē.

No sākuma izvēlies iemaksas metodi “VISA/Mastercard”, zemāk izvēlies opciju “Pievienojiet jaunu karti”. 

  • Veic 0.00 EUR verifikācijas iemaksu, ievadot savas maksājumu kartes datus. Ievēro, ka maksājumu kartei jābūt piesaistītai reģistrētām vietnē bankas kontam. Pēc tam  Tu redzēsi aicinājumu augšupielādēt sava maksājuma apliecinājumu. 
  • Uztaisi ekrānšāviņu vai lejuplādē maksājuma uzdevumu PDF formātā (derēs jebkurš maksājuma uzdevums no bankas par pirkumu, kas veikts ar reģistrēto maksājumu karti). Ir jābūt skaidri redzamam Tavam vārdam un uzvārdam, bankas konta numuram (IBAN) un maksājumu kartes 4 pēdējiem cipariem.  Pārliecinies, ka visa pieprasīta informācija ir norādīta. 

Tu saņemsi e-pastu, tiklīdz Tavs dokuments  tiks veiksmīgi verificēts. Ja mums radīsies jautājumi vai dokuments nebūs derīgs, Tu saņemsi no mums ziņu e-pastā. Ja pieprasīta informācija netiks iesniegta, maksājuma karte tiks noraidīta un Tev būs jāverificē tā no jauna. 

Kur var redzēt spēlētāja konta bilanci pēc veiktas iemaksas?

Līdzekļi automātiski tiek ieskaitīti Tavā bilancē. To var redzēt augšējās rīkjoslas labajā pusē.

Kā veikt izmaksu?

Izmaksa tiek veikta tikai uz reģistrēto bankas kontu no sadaļas Mans konts - Izmaksa. Minimālā izmaksas summa ir €10. Izmaksas tiek apstrādātas reizi stundā, 24/7. Izmaksas līdz 2000 EUR uz SEB, Swedbank un Citadele kontiem nonāks dažu minūšu laikā pēc izmaksas apstrādes, bet izmaksas citu banku kontos nonāks 1-3 dienu laikā pēc izmaksas izpildes. 

Pirms izmaksas pieteikšanas, iesakam aizvērt visas aktīvas kazino spēles un uzgaidīt 5-7 minūtes. Sistēmai nepieciešams norādītais laiks, lai apkopotu un pārbaudītu datus. 

Kā un kad no laimesta tiek ieturēts nodoklis? 

Informējam, ka balstoties uz LR likumdošanu par iedzīvotāju ienākuma nodokli: 

24. Ja maksātājs laimējis izložu vai azartspēļu laimestu, kas pārsniedz 3000 euro, un tas izmaksāts vienā reizē vai summējot visā azartspēles organizēšanas vietas apmeklējuma laikā, izložu vai azartspēļu laimesta daļai, kas pārsniedz 3000 euro, bet nepārsniedz saskaņā ar likumu "Par valsts sociālo apdrošināšanu" noteikto obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru, taksācijas gada laikā piemēro nodokļa likmi 23 procentu apmērā, bet izložu vai azartspēļu laimesta daļai, kas pārsniedz saskaņā ar likumu "Par valsts sociālo apdrošināšanu" noteikto obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru, piemēro nodokļa likmi 31 procenta apmērā. 

Personai jāmaksā nodoklis no visiem laimestiem, no visiem azartspēļu organizētājiem kopā, kuru kopsummas vērtība gadā pārsniedz 3000 euro .

Piemēram: Ja esi laimējis 4000 EUR, tad 3000 EUR no šīs summas netiek aplikti ar nodokli, bet no 1000 EUR tiks ieturēts IIN 23% apmērā, kas sastāda 230 EUR. Pēc nodokļa nomaksas Tavs laimests sastādīs 3770 EUR (4000-230=3770 EUR). 

SIA JOKER LTD ieturēs IIN no katra Tava pieteiktā laimesta, sākot no 3000 EUR vienas sesijas laikā, savukārt laimesta saņēmējam ir pienākums samaksāt nodokli no pārsnieguma summas, ja to nav ieturējis laimesta izmaksātājs. Vairāk informācijas par IIN aprēķina kārtību Tu vari atrast šeit

Ja vēlies saņemt īsziņu par nomaksātiem laimestu nodokļiem no SIA JOKER LTD, lūdzu uzraksti iesniegumu brīvā formā uz info@synottip.lv, norādot savu vārdu, uzvārdu un personas kodu. 

Ja Tev rodas papildus jautājumi, sazinies ar mūsu klientu atbalsta dienestu. 

Vai es varu nomainīt sava bankas konta numuru?

Jā, Tu vari pieteikt bankas konta maiņu klientu atbalsta dienestam. Ievēro, ka no sākuma ir jāpiesaka izmaksai  palikušie bilancē līdzekļi uz esošo bankas kontu.

 

TOTALIZATORS:

Kā veikt likmi? 

1. Veic reģistrāciju šeit.
2. Ieej sistēmā ar reģistrācijas procesā izvēlēto lietotājvārdu un paroli.
3. Veic iemaksu spēlētāja kontā, izmantojot internetbanku, kredītkarti vai bankas pārskaitījumu.
4. Izvēlies “laika filtru” vai sporta notikumus kreisajā izvēlnē, uz kuriem vēlies veikt likmi un tur būs redzams SynotTip likmju piedāvājums.
5. Izvēlies likmju koeficientus un tie tiks pievienoti kuponam labajā pusē.
6. Ievadi summu, ar kādu vēlies veikt likmi, un atkārtoti pārliecinies par kuponā ievadīto informāciju.
7. Apstiprini likmi, nospiežot “Likme”.
8. Pēc likmes veikšanas, tās statusu var aplūkot “Mans konts/ Likmes vēsture”.

Kāda ir viena kupona minimālā likme?

Minimālā likme ir €0,10.

Cik daudz notikumus drīkst pievienot vienā kuponā?

Mēs piedāvājam augstāko notikumu skaitu vienā kuponā Latvijā. Tu vari pievienot līdz pat 50 notikumiem.

Kāds ir viena kupona maksimālais laimests?

Mēs piedāvājam augstākos laimestus Latvijā. Viena kupona maksimālais laimests ir €150,000.

Laimests ir atkarīgs arī no tā, cik notikumu ir vienā kuponā:

Notikums - Laimests

1-2   -   €5,000            
3-5   -   €20,000
6-9   -   €40,000
10-14 - €70,000
15-18 - €100,000
19-22 - €120,000
23-28 - €125,000
29-35 - €130,000
36-50 - €150,000

Kas ir vienkāršā likme?

Vienkāršā likme ir likme uz vienu konkrētu notikumu kuponā.

Kas ir pirms spēles likme?

Pirms spēles ir vienkāršā vai kombinētā  (veikta uz vairākiem notikumiem) likme, kura veikta pirms notikuma sākuma. Laimests tiek aprēķināts kā visu koeficientu reizinājums ar veiktās likmes summu.

Kāpēc CASHOUT funkcija nav aktīva manai likmei?

  1. Primārais notikuma koeficients ir mazāks par 1.2, vai notikuma koeficients ir lielāks par 5.00. Ievēro, ka runa ir par notikuma, nevis kupona kopējo koeficientu.
  2. Tekoša CASHOUT summa ir mazāka par pieļaujamo (min. 0.01 EUR) vai lielāka par pieļaujamo (max. 200 EUR).
  3. Spēle ir apturēta, spēlē notiek koeficientu izmaiņas vai spēle ir izņemta no piedāvājuma.
  4. Gan LIVE, gan pirms-spēles kombinētājās likmēs, ja vismaz viens notikums jau zaudēts – CASHOUT nebūs pieejams, jo likme jau ir novērtēta.
  5. Pirms-spēles likmēs CASHOUT funkcija nav pieejama, ja notikums ir sācies.
  6. Mēs negarantējam CASHOUT nepārtrauktu pieejamību. Ja piedāvājumā notiek izmaiņas, CASHOUT pieprasījums var būt neveiksmīgs. Ja CASHOUT pieteikums nav veiksmīgs, Jūs redzēsiet kļūdas paziņojumu. Jaunais CASHOUT piedāvājums parādīsies attiecīgajā cilnē, kad CASHOUT būs atkal pieejams.

Kas ir sistēma?

Sistēmas likme sastāv no vairākām kombinētām vai solo likmēm. Sistēmas likme ir laimēta, ja vismaz viena no kombinācijām ir veiksmīga. Vairāk informāciju var iegūt šeit

Kas ir baņķieris? 

Sistēmas likmē var izvēlēties vienu vai vairākus baņķierus. Tie ir notikumi, par kuru pozitīvu iznākumu esi ļoti pārliecināts, tādēļ vēlies to pievienot katrā kombinācijā. Tiks izveidotas tikai tādas kombinācijas, kuras satur baņķieri. Baņķiera iznākumam obligāti jābūt pozitīvam, lai iegūtu jebkādu laimestu. Tev jāizmanto “Zvaigznes” simbols, lai atzīmētu baņķieri kuponā.

Kas ir MaxSistēma?

MaxSistēma ir unikāla sistēma, ko Latvijā piedāvā tikai SynotTip. MaxSistēmā Tu veido kombinācijas no notikumu grupām. Vairāk var uzzināt šeit

Veicot likmi esmu kļūdījies, vai to var atcelt?

Nē, tiklīdz likme ir akceptēta, to nevar atcelt. Vienmēr pārbaudi kuponu pirms nospied “Likme”. Ja ir iespēja, Tu vari pieprasīt CASHOUT kļūdaini veiktai likmei. 

Kā es varu uzzināt vai kupons ir bijis veiksmīgs? 

Visas savas veiktās likmes var apskatīt “Man konts/ Likmju vēsture” sadaļā. Tur Tu vari atrast detalizētu informāciju par visām veiktajām likmēm un kuponiem.

Kas ir LIVE likmes?

LIVE likmes ir līdzīgas parastajām likmēm. LIVE likmes tiek veiktas notikuma norises laikā (spēles laikā). Atceries, ka veicot LIVE likmi, vienmēr ir 10 sekunžu kupona apstiprināšanas periods, lai izvairītos no pēkšņām koeficientu un spēles notikumu maiņām.

Kāpēc rodas aizkavējums likmes pieņemšanas brīdī?

Pieņemot likmi, var rasties aizkavējums, jo tiek veikta notikuma tekošā stāvokļa pārbaude, lai nepieciešamības gadījumā noraidītu likmi un apturētu likmju pieņemšanu, piemēram, gadījumā, ja likmes veikšanas brīdī spēlē ir gūti vārti.

Mana komanda uzvarēja papildlaikā, bet likme novērtēta kā zaudēta. Kāpēc tā?

Visi notikumi vietnē tiek novērti balstoties uz pamatlaika rezultātiem. Izņēmumi: Piedāvājumi ar tekstu “iekļaujot papildlaiku”. Hokejs: likmēs uz rezultatīvāko spēlētāju skaitās papildlaikā gūtie vārti, bet pēcspēles metienu sērijā gūtie vārti – neskaitās.  Vārtu un punktu guvēju likmēs uz spēlētājiem ("Spēlētājs X gūs vārtus" un "Spēlētājs X gūs vārtus vai piespēlēs") -  skaitās papildlaikā gūtie vārti un spēles uzvarošais pēcspēles soda metiens.

 

 

KAZINO:

Kur es varu redzēt katras kazino spēles izmaksu?

Izmaksu tabulu var redzēt pēc spēles ielādes pārsvarā izvēlnē labajā augšējā stūrī.

Kur es varu izlasīt spēles noteikumus?

Katras spēles noteikumus var redzēt, uzspiežot uz katras individuālās spēles “i” ikonas.

Kāds ir maksimālais laimests kazino?

Maksimālais laimests ir grūti nosakāms un katrai spēlei individuāls. Jo lielāka likme, jo lielāks potenciālais laimests. Detalizētāk to var apskatīt katras spēles noteikumos.

Kāda ir minimālā likme?

Minimālā likme atšķiras starp spēlēm, taču pārsvarā tā ir €0,01.

Ko man darīt, ja ir pazudis interneta savienojums?

Lūdzu, mēģini ieiet sistēmā atkārtoti un atgriezties pie spēles. Ja spēle neturpināsies no tās pašas vietas, kur beidzās, sazinies ar SynotTip klientu atbalsta dienestu un būsim priecīgi Tev palīdzēt. 

Kā pievienot spēli pie “Favorītiem”?

Katrai spēlei blakus “Spēlēt tagad” pogai ir “Zvaigznes” simbols. Nospiežot šo simbolu, tas paliek dzeltens un spēle tiek pievienota sadaļai “Favorīti”

 

LOJALITĀTES KLUBS:

Kas ir lojalitātes Klubs?

Mēs novērtējam katru mūsu klientu un esam pateicīgi, ka esi izvēlējies tieši mūs, tādēļ mēs Tevi atalgojam. Lojalitātes Klubs ir lojalitātes programma. Tiklīdz piereģistrējies SynoTip, Tu kļūsti par Kluba biedru.

Kas ir lojalitātes līmeņi?

Ir 4 līmeņi: Bronzas, Sudraba, Zelta un Platīna. Jo vairāk spēlē, jo vairāk labumus var saņemt. Augstāks līmenis piedāvā vairāk priekšrocību. Vairāk par to var uzzināt šeit

Kā es varu izmantot iegūtos lojalitātes punktus?

Veicot totalizatora likmes vai spēlējot kazino spēles, Tu saņemsi lojalitātes punktus. Sīkākus nosacījumus var atrast Lojalitātes programmas sadaļā šeit. Punktus var apmainīt pret naudu. Ir nepieciešami vismaz 1000 punkti, lai veiktu apmaiņu.

 

VISPĀRĒJIE

Kā sazināties ar SynotTip?

SynotTip piedāvā plašas saziņu metodes. Lūdzu, apmeklē klientu atbalsta sadaļu, spiežot šeit.

Vai piedāvājat bonusus?

Akcijas un īpašus piedāvājumus Tu vari apskatīt šeit.

Mans konts ir bloķēts. Vairākkārt esmu ievadījies nepareizu lietotājvārdu vai paroli, ko man darīt?

Ja Tu vēlies atjaunot savu spēlētāja  kontu, lūdzu, atsūti e-pastu uz info@synottip.lv, norādot sekojošu informāciju: lietotājvārds, vārds, uzvārds, personas kods. Mēs aktivizēsim Tavu spēlētāja kontu pēc iespējas ātrāk.

Ko man darīt, ja esmu aizmirsis paroli?

Nospied “Aizmirsāt paroli?” pogu lapas augšējā labajā stūri un aizpildi pieteikuma formu. Jaunā parole tiks atsūtīta uz Tavu reģistrēto e-pastu.

Kā es varu pats sevi izslēgt no SynotTip?

Saskaņā ar Azartspēļu un izložu likuma 4¹ pantu fiziskajai personai ir tiesības rakstveidā pieprasīt, lai tai tiktu noteikts liegums Latvijas Republikā spēlēt azartspēles, tai skaitā interaktīvās azartspēles, un piedalīties interaktīvajās izlozēs un tā tiktu iekļauta pašatteikušos personu reģistrā. Uzzināt vairāk par pašatteikušos reģistru vari šeit

Ja vēlies slēgt kontu, Tev ir iespēja pieteikt datu dzēšanu. Pēc Tava pieprasījuma spēlētāja konts tiks bloķēts, taču ņem vērā, ka atbilstoši Azatspēļu un izložu likuma 54. panta 7. daļai, mums ir jāglabā Tavi dati 5 gadus pēc pēdējām izmaiņām spēlētāja kontā. Ja tomēr esi pārdomājis un vēlies turpināt spēli, sazinies ar mūsu klienta atbalsta dienestu konta atjaunošanai.